יום שני, 1 במרץ 2010

טכנאי מחשבים אונליים - תמיכה מרחוק

אבקש את רשותכם לחבוש לרגע את כובע האופים ולהעיד על עיסתי, מנקודת המבט של לקוח שנזקק לשירות. יום אחד נתקעתי. כלומר - המחשב, שנתקע, תקע אותי. מה עושים?! צלצלתי אל איש המחשבים שלי. הוא שמע אותי מוטרד ומודאג וצחק. מה אתה צוחק? שאלתי, כלומר – כמעט צעקתי. "זו תקלה זניחה", אמר כיודע סוד שאני איני יודע אותו. הוא אמר לי לעשות כך וכך. עשיתי כך וכך ואכן – מה שנראה לי בבחינת לא ייאמן כי ייתכן – קרה בבת-אחת-ושתיים. המחשב המרדן, הסרבן, שב לפעול ועמו גם אני שבתי לפעילותי. מאז אותו מקרה, שלא היה מן המסובכים שאירעו לי בתחום תקלות המחשב, נעשיתי חסיד גדול ומושבע של שירות התמיכה מרחוק. טלפון אחד, קצר, פתר את הבעיה, בלא צורך להתחבר אל תוכנת שליטה מרחוק.

יש משהו מטעה ומוליך שולל בביטוי – תמיכה מרחוק. נגישותו וזמינותו של השירות מקרבת אותו לא רק עד לביתכם אלא מגיעה היישר למחשבכם.

שירות התמיכה מרחוק מייתר את הצורך בהגעת טכנאי מחשבים לביתכם או למשרדכם או, לחלופין, את הגעתכם, עם המחשב, למקום עבודתו. החיסכון הוא ברור בזמן. בכסף. במאמץ.
מנהל רשת המחשבים יכול להתחבר אל המחשב שלכם – רק באישורכם ולפרק זמן שתגדירו לו – ולאפשר לכם להיווכח במו עינכם אחר תהליך התמיכה. אתם יכולים לשאול שאלות ולקבל תשובון און-ליין, בזמן אמת.

יעילותו של שירות תמיכה במחשב מרחוק מתבררת כברורה ומובהקת מכל בחינה ומכל היבט. השירות זמין ואמין. אין צורך להמתין זמן ממושך. זמן התגובה מהיר מאוד. הלקוח יכול לקבל הסבר מפורט.

בניגוד לחששות של לקוחות – שירות זה בטוח ומאובטח בהיותו מוצפן, חסוי וסמוי מעין זרים. יכולת הפיקוח, הבקרה והשליטה באמצעות התכנה היא מרבית ומיטבית.

חלק ניכר מתקלות במחשבים הן נקודתיות, מקומיות (לא רשתיות). פתרונן אף הוא קל. מי שבוחרים להסתייע בשירות תמיכה מרחוק אינם אנוסים לשבות מעבודתם לפרקי זמן ארוכים.
ספקי שירות רבים מתחרים כיום עליכם – לקוחותיהם הפוטנציאליים. מהות השירות, אופיו ואופן השימוש בו הופך את המיקום שלכם לבלתי רלוונטי כלל ועיקר, מאחר ששירות התמיכה מרחוק יכול להינתן מכל מקום ובכל עת.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אייל היקר
הפוסט הזה חשוב מאו כיוון שהוא מדגים לנו כיצד ניתן להתייעל ולרתום את הטכנולוגיה הקיימת לטובתנו. אבל, ברוב המקרים בהם המחשב תקול, יהיה קשה מאוד ללקוח ליצור עם הטכנאי מחשבים קשר באינטרנט. זה יכול להיות כי המחשב לא עולה, לא מגיב, לא נדלק, ועוד השר יודע מה.... :)

אין ספק שטכנולוגיית השליטה מרחוק היא העתיד שהוא כבר כאן, ועם השנים יותר ויותר חברות ישתמשו בו על מנת לתת פתרונות ללקוחותיהן בזמן אמת.

תודה על הפוסט הנפלא

אנדריי | compudepot