יום שלישי, 22 בדצמבר 2009

תמיכה מרחוק - טכנאי מחשבים

תמיכה מרחוק היא הגשמת משאלה של רבים מאתנו – המשתמשים במחשב, במיוחד מי מאתנו
(ואני – מודה ומתוודה – בינהם) הזקוקים לתמיכה ולייעוץ שוטפים בתחום זה. תמיכה מרחוק מאפשרת לטכנאי היושב בביתו או במעבדה לעקוב אחר המחשב שלכם און-ליין כאשר מה שאתם רואים על צג המחשב שלכם הוא רואה על צג המחשב שלו. ראייה בו-זמנית של הצגים מאפשרת לפתור כל בעיה שמתעוררת, לשאול כל שאלה שעולה, לקבל הכוונה מעכשיו לעכשיו. שירות תמיכה שימושי מאין כמוהו ומיטבי זה, מבית היוצר של חברת IogMeln מתאפשר הודות ליישום ייחודי המותקן במחשבו של הלקוח. מדובר בשירות מוצפן ומאובטח, עלפי צורך ודרישה מצד אחד והסכמה הדדית מצד שני. תוכנה ייחודית זו מאפשרת ללקוח גישה למחשב האישי שלו גם כאשר הוא נמצא הרחק מביתו ולמעשה הוא מסוגל לעשות זאת מכל מקום בעולם.

תמיכה מרחוק חוסכת זמן וכסף. היא מייתרת את ההמתנה ( לא פעם – מייגעת ומורטת עצבים, בעיקר כאשר המחשב מושבת ומשבית בעל כורחו את המשתמש בו, הנזקק לו לצורך עבודתו, שבה תלויה גם, לא אחת, פרנסתו), היא מאפשרת קבלת מענה לצורך בתוך זמן קצר, היא זמינה וזמן התגובה בה מהיר מאוד, בעצם קיומה היא מבטלת את הצורך בשאלות ותשובות טכניות, אשר שאילתן וההמתה למענה עליהן אף הם גוזלי ( זוללי!) זמן. הלקוחות אינם נדרשים להתקין במחשבם חומרה או תוכנה מיוחדים – די בחיבור לאינטרנט.

חשוב לציין, כי שירות תמיכה מרחוק מאפשר ללקוח להיות היוזם של הקשר ושל ההתקשרות. השתלטות ושליטה על המחשב לא תיעשה בהעדר הסכמה מפורשת מצד הלקוח וכמו כן הפסקתה אפשרית עבורו בכל רגע על ידי לחיצה אחת בעכבר.

מי שהתנסו בשירות תמיכה מרחוק יעידו אל התועלת העצומה הגלומה בו ועל החיסכון הרב, הניכר, שיש בו. אין הכרח לכתת רגליים או לבזבז זמן ודלק (כסף, כסף) בנסיעה אל מעבדתו של טכנאי מחשבים. אפשר להישאר במשרד או בבית ולקבל את השירות ישירות ממחשב-למחשב.

גם באמצעות שליטה מרחוק מרגישים קרובים-קרובים.

אין תגובות: