יום ראשון, 12 באפריל 2009

ג'ומלה - בניית אתרים

איתמר גור הקים את Simpleweb לפני כ-4 שנים כשעלה לרמת הגולן. את תוכנת ג'ומלה הוא מכיר כמעט מאז שיצאה לאויר העולם.
איתמר גור עוסק מזה כ-10 שנים בתחום ניהול תוכן וכל מה שקשור לזה - כתיבת תוכן, עריכת תוכן, הזנת תכנים ותחזוקת אתרים. תחום בניית אתרי ג'ומלה התפתח אצלו לאחר שראה ביקוש עצום לאתרים בעלי מערכות ניהול תוכן מתקדמות. השילוב של בנייתא אתרי ג'ומלה ושל ניהול תוכן , הוליד גם את נושא קידום האתרים בגוגל. אתר שנבנה בצורה הנכונה ויש לו ניהול תוכן מקצועי - יכל להתקדם בגוגל במהירות גדולה יותר משאר האתרים שאינם במויים על מערכת ג'ומלה.
ג'ומלה, יגידו הרבה אנשים שזו סתם מערכת של תבניות אתרים, אך זה ממש לא נכון. ג'ומלה הינה מערכת בקוד פתוח לכתיבת אתרים, ג'ומלה אמנם מציעה תבניות אך ניתן לעצב אותם מחדש. ג'ומלה היא מאד נוחה מכיוון והמודולים כבר קיימים במערכת, ניתן לבחור מודול סקרים ותוך כמה דקות הוא כבר יופיע באתר. האתר הינו מודולרי וניתן להוסיף דפים ללא שום בעיה.
אנו שעוסקים בתחום ניהול תוכן אוהבים מאד לעבוד עם תוכנת ג'ומלה, מאחר והיא מאד קלה ומהירה בתחום של ניהול תוכן.
ניהול תוכן בכלל הינו עסק למקצוענים וצריך לדעת איך לעשות אותו בצורה המקצועית, על מנת להביא למקסימום הצלחה בלי לפגוע בגולש ו"לזבל" את הרשת.
ניהול תוכן , קידום אתרים ובניית אתרי ג'ומלה - משרד SIMPLEWE מתמחה בהם ומשלב את 3 הפרמטרים יחד על מנת להביא להצלחה המקסימאלית.
SIMPLEWEB
בניית אתרי ג'ומלה
קידום אתרים
ניהול תוכן
simpleweb.co.il

אין תגובות: