יום רביעי, 21 בינואר 2009

שרותי משרד

בשנים האחרונות נמצא כי לפעמים עדיף לקחת ארגון מקצועי(קבלן חוץ, קבלן משנה)לטובת ביצוע עבודות למשל שרותי משרד ולחסוך בעליות ובכח אדם. היום רואים את זה יותר בארגוני תיירות, כגון קבלן משנה/ חברת ניקיון, שרות מוקד טלפוני, הסעות עובדים ועוד. מעבר לנוחות בניהול ישנם יתרונות רבים למעבר עם מיקור חוץ.
אין עבודה - לא מביאים את העובדים, אם הם היו עובדים מתוך העסק היו חייבים לספק להם עבודה, במיקור חוץ בדרך כלל אין התחייבות ואין חוזה העסקה מול העובדים/עבודות עצמם. תחום שירותי משרד מביא לחסכון משמעותי למנהלים בזמן עבודה יקר, וכידוע זמן שווה כסף. חסכון בהוצאת משכורת לעוד עובד עם כל המשתמע מכך- תנאים סוציאלים, פיצויים בגין פיטורים, ימי מחלה מילואים לידה ועוד, וחוסך חיפוש פתרונות וכאב ראש במציאת פתרון חלופי כשהעובד חולה או בחופשה. שרותי משרד הינו תחום מאד רחב, בין השרותים המוכרים יותר - שרות תמלול קלטות ותמלול הקלטות, כתיבה, כתיבת עבודות תזה סימינריון ועוד, הנפקת תלושי שכר, הנפקת משכורות לעובדים, הדפסת חוזים, סיכומי דיונים, הרצאות, פרוטוקולים, איתור מידע, עריכת דוחות, הכנת מצגות של דוחות כספיים ועוד. משרד אלרן משרת את לקוחותיו במלוא הסבלנות ויחס אישי, בניהולה של חלי יצחק. השירות נותן פתרונות כתיבה לעסקים גדולים וקטנים, גם אם לא מדובר בעבודה קבועה, כל זאת תחת דיסקרטיות מלאה.
עוד מתמחה המשרד בליווי מקצועי של ניירת, כתיבה והדפסה בכל הנוגע להנהלת חשבונות.
כתיבת עבודות לסטודנטים, עבודות גמר, עבודות דוקטורט, תיקון3 תיקון 24 ועוד.

אין תגובות: